19.3.09

Företags namn

asså NU får jag ta och skärpa mig - genom att bestämma mig ......
meh ...sitter på samma gång som allt detta med mässans piller och pjoller...... och listar ut vad jag skall byta till för namn, det finns juh sååååååååååå många mysiga o gulliga namn *ler*

Förslag jag har och fått

Catus naglar * catus ab finns redan så det faller helt bort
Nagel Diamanten * den här gillar jag
Kitz Naglelshop * denna oxå
Divans naglar ( öhh? näeeeeeee absolut inte)
Nagel feén * älskar fee´r

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sku ja välja ett av de ställena att gå till o fixa mina naglar sku ja helt klart välja nagel feén!! /Tilda

Anonym sa...

jag gillar nageldiamanten! (: /sandra

Linda. sa...

Jag tycker att "Nagel feén" var fint! :)

Rozie sa...

hej roz här. Klart jag kan. Ring mig! 040 3582171 och berätta mera.
Yes jag har naglarna kvar.