4.4.09

en sötis

gillar inte direkt döskallar........ meh vissa av dem är fina

meh jag har nu en ny tatuering.......... som jag inte tänker visa , den får ni se när den är på plats *he he he*

Min mellersta son...... som har många olika talanger............

Han har sitt band , han är konstnärlig & han satt i förrgår & ritade en utav de många andra tatuerings bilder..... och visade en tatuering åt mig - mitt uttrop var "DEN SKA JAG HA" hehe , den är såååååååå jä-la fin...... jag lovar skall uppdatera med en bild när den är på plats

Min äldsta son, Samuel , gillar inte riktigt tatueringar , men det finns en sak han skulle vilja ha - en amrerikans vithölvdad örn , men har vissa önskemål....... tror att bröderna sinemellan diskuterar detta ....... vi får väl se vad som sker ;)

Nu är det jobb som gäller för mig 18:30-05:00 ( 2 olika jobb) - jag önskar alla mina blogg läsare en härlig lördags kväll ......

Inga kommentarer: