9.4.09

Glad Påsk/Happy Easter

Glad påsk till alla mina blogg läsare

Happy Easter to all my blogg readers











Finsk tradition , man äter memma till påsk

Finish tradition, we eat something calld memma , its made of ryeflour, ryemalt, suryp , and we eat whit milk or cream and some suger.






Påsk pascha - mmmm mmmmmm så underbar god efterrätt

easter pascha - estaer dessert , it´s cream,kesella,dry fruits e.t.c











Själv firar jag påskhelgen i dag torsdag , jobbar på arken 00-04.30
på fredag , fyller min son 22 år + att jag jobbar på arekn 00-04.30
lördag jobbar jag på arken 23-04.30

I´m gonna work hole the ester , and my son have birthday on friday ... so it´s gonna be kind of empty here at my blogg this weekend ....... Hope you enjoy your weekend

1 kommentar:

Petra sa...

Glad påsk på dig med bruden!!