29.4.09

hur mår man ?

Mår man bra ? Mår DU bra ?

Tänker man för mycket och agerar för lite ?

Finns "det" här ? Det jag dagdrömmer om ?

Vad vill jag ? Vad behöver jag ? Får jag vad vill utav livet ?

Livets tankar samt allt dagdrömmande in i illusioner av hur man vill ha det , är en skön känsla som man i verkligheten inte gör något åt, man fortsätter helt normalt, tyvärr

Dagar och nätter kommer och går , varför har lyckan tappats i livets trappa ? Finns det inget man kan göra i framtidens trappa ? Klart det finns , men Om man gjort allt och prövat allt, utan att se resultat, varför stannar man då upp i livets trappa ? hmmmm ja bara jag som vet och med facit i hand , mina drömmar och det jag vill - kommer att ske , det är bara frågan om när.
Det kommer att märkas och jag kommer inte att vara mitt rätta jag , men det tar ett bra tag tills det "kommer" , tillsdess lever jag som inget har hänt och njuter av varje dag och tar den som den kommer och går.

Att finnas för andra är lätt , men att andra finns för en ....är svårare ...... mina tankar vill jag inte riktigt dela med mig här........... för jag mår bra ........ jag är omtyckt, kanske älskad av någon, jag finns och syns ........ mitt skal utåt är alltid glatt och livligt ............

Inga kommentarer: