3.4.09

Jag på you tub

assåååååå fick mig ett sånt jädrans gott skratt här i kväll......... en vännina ringar & säger "vet du om att man kan se på dig på you tub?" ....shit vad tankarna flög i väg , vaaaaaa ända in i vassen har jag gjort nu daaaaaaaaaaa ? var inte hemma just då samtalet kom, men yiiiissesssssss hon höll på kikna av skratt i andra änden ....... har nu tagit mig en titt ...... anser att jag inte alls gjort bort mig, bara vart ute och haft kul....... ha ha ha .....och mig är det inte svårt att hitta bland dessa andra små myror...... jag bär en diara ( fanns ingen sådan, bara på min knopp) .....

såååååååååå hade vi juh julfest , och i bandet står husets absolut bästa barmästare på guitarr och på basen ........ men det lät faktiskt bättre på plats än på you tub.........

4 kommentarer:

Mia J sa...

guuuuud va du rockar loss med Nordströms Henka och Häggbloms Putte som sidekicks ;o) men berätta, vem var det som spelade i bandet?? lite för dålig kvalitet på klippet för att jag ska känna igen nån annan än han på trummor...:oP

Therese Broderi sa...

ja alla va nästan där...... *L* vet inte riktigt vad alla heter, men de från baren i nc är Tobbe och Bryan , de står till vänster i bild, han som sjunger o han brevid ,kommer jag inte ihåg vad heter eller var de jobbar.... troligtvis från restaurangen

Therese Broderi sa...

Mia du kan dubbel klicka på you tub videon , det kommer upp flera "klipp" , man kan inte visa alla här *skrattar*

Jeanette sa...

Ha ha, ja du gör nog int bort dig, men tycker att häggbloms pojkin ser lite vingliger ut ;). Mia, tycker mig se att det är Jack (lilla jack som jobbade på park tidigare bakom trummorna och harry som är croupier(??) som sjunger...sku jag kunna tänka mig men som sagt lite dålig kvalitet.