17.4.09

luddig och yr

wauuuuuuh jag e helt baksomfram i dag ......... bokat in mig på två ställen i kväll......*morrrr* och fredag i dag ??????? va tusan .... sån här blir man av att gå hemma o lolla ...... ha ha ha men har verkligen slappat denna vecka...... det har varit fullt pådrag i snart en månad...... något varenda kväll..... + jobbet på arken och nu dyker även jobbet på cikada upp....

men hur som haver......... det blir bättre ...jag lovar

ha en skön helg ....... själv jobbar jag fredag på arken & lördan ....... är det kalas, cikada + arken som gäller......... söndan .......... ja dåååååååååå sover jag ..... tänk om man sku lägga sig ute , då blir man juh brun på samma gång *asg*

ha en härlig helg

2 kommentarer:

M sa...

Ska du jobba på Arken i sommar? Man måste ju veta om man vågar gå dit ;-)
/M

mommi sa...

Kikade förbi här. Önskar dig en fin helg.