19.6.09

Har blivit utmanad

Blivit utmanad av Agnet ........ bästa att rulla med o få något mera läsbart i bloggen *he he*


När mår du bra:
När alla har det bra runt om mig
När blev du fotad senast: ha ha mest bara själv fotografering
Hur känner du dig nu:
trött men knasigt pigg
Kan du laga mat: Klart jag KAN
Vad pluggar du: Pluggar produkter
Vad tycker du om fötter: Tvättade fötter är sköna o få/ge lite fotmassage e toppen
Är du smart:Keeeeeeee? jag är jag :)
Vad har du på dig:
jogging brallor o en t-shirt
Är du aktiv i skolan: Aktiv skolbänks sittare
Vad saknar du:massor
När och varför grät du senast:
oh har både haft sorg i släkten, samt att sett på djupt rörande film
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår:jepp..... somnade med dottern när vi tittade på teletubis
Din favoritdryck på morgonen:KAFFE!!! kaffe....kaffeeeeeeeee
Vad ska du göra i sommar:Undrar jag själv, men det blir jobba,jobba,jobba
Är du nöjd med ditt liv:
Ja jag ÄR nöjd , varför klaga när man skall se allt mera positivt
Vad vill du jobba som:
Nagel skulptör, spa manikyrist, trä- & korg målare, webbsids designer
Har du tråkigt just nu: Näe inte en chans
Vad gör livet värt att leva: Min familj o min hund Nicco
Vad i livet ångrar du:
Ångra sig finns, men se frammåt, dina misstag lär dig livets väg, ta lärdom på livets vandraingsvärd
Är du musikalisk: aaaa jag älskar musik , spelade blockflöjt & aukistisk gittar som tonåring
Vad lyssnar du på för musik: lyssnar på musik med texter som berättar eller tilltalar mig, men även andra låtar....... gillar det mesta
Kategoriserar du dig själv i någon stil:
en gnistrande diamant hoppi tossa *flin*
Är du bortskämd:
uppväxt med pappa, men mjao inte direkt bortskämd, men visste att chanserna fanns att gnälla lite sku man få allt, men va inte sådan som barn heller, utan mera tacksam för det lilla jag fick och har fått
Är du trött: Vaknade 04.41 då mobilen ringde.......... " e du på väg?" sonen ville hem, samt att T ringde i samma väva...... så JAAA nu e kl 09 o jag e as trött
Vad gör du imorgon:
i dag ÄR det midsommar i morgon jobbar jag

Din första
Operation:
1992, Kapat 20-30 cm av tarmen
Första piercingen:
oh ..gosh det kommer jag inte ihåg , kanske 2001 ?
Första bästa vän:
Marina
Första priset: *skrattar* aldrig fått något pris .... gillar inte tävlingar
Första sporten du började på:MGM - Mariehamns Gymnastik....... nåt
Första husdjuret:
katt
Första semestern:
jadu , bra fråga - nästaaaaaaaaa
Första konserten: hmmmmm
Första kärleken: små kär......i Benny klass 1-4

Favoriter:
Filmer:
Sci-fi, action.drama, komedi, äventyr,action,disney m.m
Tvprogram:
Bygglov, Sommar torpet, antikrundan,city akuten , rescue 911, animal cops, Mythbasters , tecknat
Musik: All ätare.......
Drink: Pina Colada ( såå klart)
Kroppsdel:
på en man/kvinna eller på mig själv ? knasig fråga ....... nästaaaaaaaa
Sport: hujedaaaaaa mig, men älskar promenader
Plagg: Mjukisbrallor, linne
Skola: Västernäs lågstadium, sviby skola, Lovisa Nejdens högstadium, Kyrkoby högstadium, Ålands Yrkes skola
Bok: gillar inte att läsa .........

Just nu:
Äter du:
ssssssss äter inget
Dricker du: Kaffe
Ska du: tvätta kläderm hänga kläder, vika kläder, göra et set naglar, handla o fira midsommar
Lyssnar du på: Tv:n står på......... discovery Chanel
Väntar du på: Att kunna få slå fast ögonen en liteeeeeen stund
Tittar du på: fullt upp med dessa frågor :)

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon:
läppar
Kramar eller kyssar: kramar
Kortare eller längre: korta
Snygg mage eller snygga armar: hmmm alla är vi skapta olika
Busig eller lydig: Busig,lydig,sexig,kaxig,rolig,mjuk,romantisk,musikälskare,charmör,trevlig,glad, oemotstålig, barna sinnet kvar........

Inga kommentarer: