8.6.09

Måndag igen


vad dessa veckor går fort, finns det ingen hejd på dagarna ? De kommer lika snabbt som de är dags för nästa dag .
Vad hinner man med ? Vad borde man göra ?
Barnen har sommarlov - jag har ingen bil, så det blir mesta hemma vistelser och kvälls jobb ....... men att inte hitta något att göra ? *suckar* tyvärr finns det alldeles för mycket att göra ...... när man har jobbat från ett till tio , hinner man dock inte med så mycket och man får ta igen det när det finns tid ....... att stressa med tvätten och städningen gör en bara tossiger ........ vännerna blir mest lidande , hinner inte med någon utav mina vänner , svansen mellan benen , skämmas på mig ....... och ingen tycks sakna en heller .....
men det är mestadels för att jag har varit urkass på att höra av mig ....... pga att mobilen varit död & hårdare bud att spara på den andra luren , that´s life - när man är utan pengar får man lyda de som har och vara tacksam för att man har en säng att sova i och mat på bordet.
men urk..... tviiiiiiiiii dagarna skenar iväg för fort.... och måndagar är alltid segast, varför vet jag inte .....

Inga kommentarer: