30.7.09

Big misstakes HAPPENDS !

*Suck & stön* .vad har flugit i mig egentligen , snacka om ha FÅ hjärnsläpp .. ja du vet så där som när allt i skallen bara försvinner .......... blackout ? mjaooo inte direkt , men jag skulle leta efter uppdaterings drivrutiner till min skrivare.... *hostar till* aaa visst jag hittade nog knapparna ...... OCH vips ......... helt galet sjukt..FEL FEL FEL FEL ...... återställde datorn till fabrisk inställningar *crap*....... ja fråga INTE , det bara hände en grej *åå så skrattar jag * sjukt härligt men ändå såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
irriterande händelse.......... ALLT e borta ...... *djup suck* maaaaaaaahhhhhhhhhh

nåååååååååå det jag behövde har jag på mina usb minnen , men inte ALLT ........ *morrar åt mig o visar tänderna * ...... stryk borde man ha ( asg) klanta till sig så här) , andra pratar om att vara vimsiga i hjärnan , men . daaaaahhhhhhhhh

Inga kommentarer: