29.8.09

snacka OM att sova

trodde inte mina ögon i dag när jag vaknade............. vaeeeeeeeeeee kl redan 16 *crap* men hade inte tid att sova bort hela lördagen ...... men glad att min kropp tog tillbaka all sömn för i natt behövs den ...... steg upp 16 och jag slipper i säng nästa gång på söndag efter 21.30 ........ jag e inte klok ! *skrattar*
nej verkligen inte....... men snart e allt dubbel jobbande slut , så passar på att jobba medan det erbjuds jobb SEN efter allt detta jobbande , kommer mina banor och planer att ingå i något helt annat och det skall ni få vet senare *pilutta er* näeeeeeee inte va så nyfiken nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu *

4 kommentarer:

*** Mickiz *** sa...

läste inlägget om medvetna barn! Fy tusan va hemskt!! Du har ju världens sötaste dotter som är alldeles normal för sin ålder och dessutom är hon sjukt söt! :) Men amanda hade en sån period i höstas om att hon va tjock och på henne finns de verkligen inte ett uns av fett på! Ungar kan vara sååå grymma!! usch! skulle vilja hänga upp alla föräldrar i kragen som lär sina ungar sånt! GAAH!!! För barnen måste ju få det någonstans ifren... trevligt att du titta över idag! du får mer än gärna komma på en kaffe någon gång! :) Kram

Therese Broderi sa...

Tack .... ! trodde det bara va min dotter som fått detta "feta snillet" om bakfot , skönt att höra att det finns flera , men förstår inte varifrån dom får allt ? Barn e barn , de skall inte behöva ens tänka på sin vikt, form eller sånt fören de kommer upp i högre ålder .... jag peppar diana med hur söt hon e precis som hon ÄR .... Dina töser e söta små prinsessor .... ja de va skoj att titta in o visst en fika blir det nästa gång :)
Kramiz

Marina sa...

jamen jisses kvinna du jobbar snart ihjäl dig

Therese Broderi sa...

njae Marina, det låter bara såååååååååååååå - några veckor till (4 veckor till) sen e det slut på dubbel jobbandet & bara helg jobbet kvar *L* det blir inte mycket till inkomst efter september :(