11.9.09

Facebook quiz

Monica took the Whats your cutest trait ?? quiz and got the result: Your craziness..

Your craziness: You are oh so very CRAZY ! Everybody loves you and you are extremely outgoing and you dont care what other people think !

*gap skrattar* jaaaaaaa visst är jag crazy - men det va väl inget nytt heller ...... mjao extremt extra ? *ha ha* ja ja e inte som alla andra, vill inte vara som alla andra - jag vill vara mig , jag vill vara den jag är ....

och ...visst bryr jag mig om vad folk säger..... det beror juh VAD det gäller, skvaller och skit snack bakom ryggen .... det är deras problem och deras svartsjuka , därför snackas det en massa gojja bakom ryggen - såååååååååå låt dom prata om dom mår bättre utav det......... men de som vet att jag finns "här" när det behövs....

Inga kommentarer: