17.9.09

farmor med sina syskon


har testat scanna in en bild .... kanske behöver lite redigering till, men det får duga så länge.............
Min farmor är en krut kvinna ..... snart 90 år, åker på kryssningar, går på dans och vill helst röra på sig hela tiden ... här har jag fått mitt "inte kunna sitta still" ifrån..... farmors äldsta syster är nu snart 95 ... undrar hur gammal man själv blir :) De bor alla i Fagersta , borde åka upp & hälsa på........ dem alla , plus att jag nyss blivit faster & knappt sett min brors barn, mera än på bilder som farmor skickat , eller via facebook..... *ta mig i kragen* åk innan vintern är här..........hmmmmm
borde åka till min lille syster, lille bror & mammi....... oxå , *maaaah* behöver mera kloning tack !
nååååå jobbet kommer snart att ta slut & det är då jag får sätta min tid att åka......

Inga kommentarer: