7.10.09

blås väder

.. varför blåsa så hårt där ute ?
Allt inom data världen går så trögt just nu, inget fungerar som det ska .....*morrrrrar* ...........

men det finns juh musik att lyssna på....... och man dras in av texter ... som sätter igång hjärnan, varför vet jag inte, vi är "funtade" så
.... det blåser nu över 7/m s........ och är ca + 2 grader....... barometern visar att det ska bli regn i morgon (ännu mera regn?) ..... och äntligen har vi normal värme i villan , kärringen mot strömmen villa.........nu när det börjar bli kallt ute , blir det kallt inne ...... men än klarar jag mig än att vara utan strumpor ... ska jag vara strumplös denna vintern också? ..för het ? kokar blodet? varm blodig?
Nehe , nu e det faktiskt dax att krypa in under täcket....... krama kudden o somna ........
om det går ......... sov knappt tre timmar i går.......... tänker & bryr mig för mycket , marknadsföring, kläder,hyllor, inredning.............. naaaaaaaawwwwwww o sen en släng tanke , mår han bra ? hur går det för henne ? kan jag göra något ?
.......... mmmm varför menade hon så? Varför lägga krokben ? .....*djup suck*
ja jag vet........ saknar precis *ler finurligt*
sov gott , dröm gott

Inga kommentarer: