3.11.09

Ljus party



aaaaaaaaaaa blir snart fnåsikgt knasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ska på ett ljusparty på lörda kväll.............. och har ett hemma hos mig den 20:e ...........
vill NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Partylite ljus är inte vanliga ljus, utan det är parafin...... dvs de brinner längre och de är inte lika varmt som stearin.......och det finns oändligt många dofter.....

jag behöver..... nej jag menar jag MÅSTE ha mera havsbris doft
..... fransk vanilj ....
.....hallon & Timjan...
... vita snö bär...
... grapefrukt...
... jordgubbsrabarber...
... och en rad flera dofter........ *crap* blir återigen svårt att välja .....

..... fick just gåshud över hela kroppen ........ lyssnade på en dam sjöng helt sagolikt vackert.... o jag försvann ut bland universums tankar till ingen stans......... härligt .... det behövdes

Inga kommentarer: