5.11.09

Magic Fortune Cookie


"The best way to give credit
is to give it away."

3 kommentarer:

Nettan sa...

Wow! Snygg blogg du har :) Hur ha du gjort flickan/fen i början? Hon som rör sig :) Superhäftig!!

Therese Broderi sa...

thi hiiiiiiii Det finns & jag har detta program , men har inte satt mig in i det hur det allt ska gå till väga .......... så ärligt denna gång har jag bara kopierat :) hittade en sida med massa olika blogg bakgrunder..... jag ska sätta in länken åt dig :)
jobba i Kväll?

Nettan sa...

Hej! Jag missade ditt svar när du skrev det :o Men som du säkert såg (?) så jobbade jag inte den kvällen. Jag jobbar inte alls, om jag ska va ärlig :/ Borde ringa till Tessi och informera om saken, men tänkte att jag skulle njuta av ett veckoslut hemma först :)Kanske vi ses oftare sen :D
Kram!