19.11.09

shoppa

mmm shoppa är inte min stora passion.....
det ska gå fort & jag vet vad jag behöver ...... men visst ibland, kan det vara skönt att bara "lalla" runt o titta .... men jisessssss vad man blir slut av det , fattar varför kvinnor är så trötta ( skrattar) menar dom som är tokiga i att shoppa ...... det tar på krafterna ....

men nu hittade jag , en parfym ....... så kräsen på alla dofter & har två favoriter .... , fick en härlig parfym av Marina ...... till födelsedagen , en toppen vardags eller fest parfym ..... sedan har jag min stor favorit ....
Lopez ena parfym :) & Magnolia ploppar upp i mina tankar o mest nu under mina kurskvällar..... så jag bara måste skaffa en ..... o fann denna rosaaaaaa fina flaska , men har inte en aningen om hur den doftar.... skall ta redas på :)

Inga kommentarer: