10.12.09

I´m the cool cat

känner mig inte alls cool ....... känner mig bara som JAG *ler*
Åter invald som ordförande i Hotell- & Restaurang branschen :) för 2010
..... klass förälder....
..... håller mina home partyn .....
...har ytterligare utökat home party biten med att kunna erbjuda världens bästa home spa , det måste ses , att förklara något om det är svårt förutom att den kallas för skrynkel maskinen , som reducerar celluliter, du kan få ett yngre ansikte, dubbelhakan minskar, gägghäng, sprickor efter graviditeter, celluliterna som samlas o du får sk ridlår kan denna maskin göra stora underverk, ja jag vet- den ÄR för bra för att vara sann ...... efter nyår kör jag igång med Nu Skin partyn , så låt bokningarna droppa in *ler*

efter nyår kommer massor att ske ...... och allt sker under samma tak , konstnaglar, produkter för make-up, skönhets krämer, vårdande krämer och - oljor ..... nagel lack ... m.m ,
Nu Skin behandlingar, Bio-lifting, även bröllops paket där du kommer att få fina naglar, make-up & frisyren fixad, kommer även att ha en gäst som utför klassisk massage ......... åhhhhhhh
presentkort som förut, nytt namn, ny hemsida håller på skapas , men den är i stort sätt klar , mest fin justeringar som jag små jobbar med ..... väntar på att få mitt nya företags namn + logon godkända samt registrerade på skatteverket..............
.... och sen är jag både här och där ...... pyssel kvällar ( vill ha flera såna)
stickar så det ryker om stickorna , skall vara klart till julen ...... , broderiet skippade jag för det hinner vi inte med ................
snart blir det dags för årets julbak , mitt eget svart bröd ( 2 dagars bak) men såååå gott & ger hellre en kaka bröd än en fåning julstjärna..... :) blomman den dör efter att granen kommit in, brödet äter man på julafton eller när det passar........ men nyttigt bröd :)
sen allt julgodis lagande , har för mycket jag vill koka ihop..... svårt att välja vad som skall lagas, den klassiska julkolan ÄR ett måste för mig .......... bullar ????? hmmmm kanske , ville inte ha så mycket bullar o sånt på julen men kanske mina winerbullar ................ mmmmm
sätter hellre mer energi på själva julmiddan än massa bullar ....... men julgodis är annat .... ;)
.... virka..... vi skall även ha ett loppis , så man håller på plockar ihop saker o snart kommer det folk på löpande band som skänker föreningen en massa saker..... KUL.....KUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
mitt liv e inte den andra dagen lik ...... spinner som en katta .....

Inga kommentarer: