25.12.09

judagen & jul annandag


Jobbar natt hela denna fina helg ...... i kväll ska tomteluvan sitter på , varma kläder o sen ut till kön för att servera varm glögg åt våra gäster ........ och det blåser ordentligt , så man vet det gäller att sätta på sig mycket kläder .......
..... ytterbyxorna, kofta, halsduk,fingervantar ...... och barfota i skorna *skrattar* nej då inte när jag är på jobb........ annars brukar jag gå barfota i skorna , fast det är kallt ute .... beror alltid på vart man skall .... ja jag vet jag ÄR inte klok , men attans vad jag trivs med att vara den jag är ......... varför vara normal o precis som alla andra?
psttttttttttttt pilutta dig !

Ha en skön helg och njut och tänk på att det är julfrid , dvs man strider inte, man tjaffsar inte.... och man provocerar inte heller fram ilska eller svartsjuka - man bara njuter och leeeeer .....
puss o kram , tjingeling........... *meow*


Inga kommentarer: