6.2.10

Personal fest

På söndag är man bjuden på personalfest .......... och det är alla hjärtans dag

ha på sig ? Kläder förstås, frågan är bara ...............
vi brukar ha lekar ibland , så ibland måste man ha passande kläder....

tror det blir något enkelt , men ändå snyggt - typ "jag"
eller så gör jag premiär med min nya fest blåsa ..........

... det är långt till söndag kväll..... grubblar inte över klädseln nu just, tar jag en timme före vi ska infinna oss på plats ....... det ska bli trevligt , ser fram emot personalfesten
men det blir inte att festa hela natten ......... har ett viktigt möte på måndag morgon , det går före krappisen ha ha ha ...... men jag ska njuta av maten , dricka vin till maten, shejka och rocka fett på dans golvet...... och försöka att inte hamna med på youtub igen ........ * leeeeer*

Inga kommentarer: