1.2.10

renoverande snigel

jag skyndar verkligen långsamt.... shit ! jag märkte jag har nödbromsen på..... ha ha

nej då inte alls, men nu slog sjuk tå, förkylning .... en pinne i hjulet.... ( lite)
men nu borde alla papper jag behöver vara klara.... *pjue* jobbat som tusan med det i dag
... mest stridit med min skrivare (den va på väg ut genom fönstret..... *crap* ...en ny ska inhandlas.... men får fightas med honom lite bara , klappa medhårs .... så går det bra.

hoppas att få materialet till salongen denna vecka...... och kanske tillståndet , som tar 2 veckor ....
..... nej nu släpper vi på bromsen och tutar och kör ... har typ 5 590 produkter + bord+hyllor som snart skall plockas i ordning *hugaaaaaaa* men skall bli roligt & känner jag mig rätt så bor jag i salongen under denna tid.... (vila gör vi sen ) .....

Inga kommentarer: