6.3.10

Rosa katten

Rosa katten hittar du på Norragatan 5
måste skriva in det här , eftersom hemsidan min strejkar helt ...........

Jag kommer att ha en nagelkund min första öppningsdag ..... det ska bli enormt skojigt att få laga naglar i sin nya salong :) och eftersom jag nu inte har så mycket produkter - som kommer först till veckan därefter .

jag kommer att hålla öppet
ti-on 11.00-17.00
to 12.00-20.00
fr 11.00-17.00
lö 11.00-15.00

Va nu inte orolig att du måste göra naglar när jag har öppet , vill du göra naglar andra tider ? det går givetvis bra , bokas senast dagen före
man kan sms:a både förfrågningar, bokningar & avbokningar
boka tider via e-post gör du på bokning@rosaketten.ax andra frågor kan du skicka till info@rosakatten.ax , hemsidan www.rosakatten.ax är under uppbyggnad , men trasslat till det någon stans - så den fungerar inte genom servern , men snart skall den vara igång

Inga kommentarer: