22.3.10

Tankar på Lova & hennes familj

.... det är smärtsam .... att få veta att cancer sprider sig & att det fått besked att det finns inget mera att göra ........ :( ja finner inte ens ord...... det ÄR bara så orättvist

Jag bryr mig OM er även om jag inte kommenterar i din blogg eller på facebooken , men ni finns i mina tankar ....

Jag hoppas på mirakel , det kan ske ..... min bryr mig om ängel finns vid Lova

Kram <3
.... det är smärtsam .... att få veta att cancer sprider sig & att det fått besked att det finns inget mera att göra ........ :( ja finner inte ens ord...... det ÄR bara så orättvist

Jag bryr mig OM er även om jag inte kommenterar i din blogg eller på facebooken , men ni finns i mina tankar ....

Jag hoppas på mirakel , det kan ske ..... min bryr mig om ängel finns vid Lova

Kram <3

Inga kommentarer: