9.3.10

Till fest

Festligt på ett lätt & snyggt sätt eller festligt på ett maffigt sätt ?

Alla är vi olika när vi klär oss till fest , själv går jag efter hur jag känner mig .... är du trött o jobbat för mycket, blir det en bekväm klädsel ,men ändå stiligt
är du pigg och glad , så sätter du mera make-up, fixar en frisyr, klär dig lite raffigare.....

och är du stressad , blir det snabbt och enkelt...... tänk att man kan se på människor hur dom mår ... de som sätt mig under renoverings tiden *oh my gosch* osminkad, ruffsig i håret.... ha ha ich det sker väldigt få ggr, men varför fixa till sig när man ska slita, riva, slipa,måla m.m ???? helt onödigt att kläta på sig smink samt klä sig hyffsat.... *L*
.... och innan jag hittar arbetskläder får det i garderoben duga .... hela o rena kläder passar mig perfekt + lite rosa då? skrattar ... äger mest rosa underkläder och de kan man juh INTE använda som arbetskläder...

Inga kommentarer: