26.4.10

givande veckoslut

Grymt härligt när ALLT klaffar , förutom lite förskjutningar i själva föreläsningarna störde inte det andra .....

hade varit roligt med flera lekar, men när vi var så många gjordes det en snabb o enkel lek , som väldigt många fick sig ett gott skratt :) även jag - min ideé var först något helt annat , mera snuskigare he he .... men de va nog tur att vi till slut valde denna enkla trådrulles leken, maten på Ulfsbykällarby krog VAR fantastisk ..... servicen lika god som alltid & alla vara nöjda , dansen till richards var ett plus i kanten även OM mina fötter inte hann med ..... men envis o snäll försöker man så gott det går.... en tripp via arken blev det med , efterlängtad musik *skrattar* , neeee men jag gillar nog det mesta , allt utom jazz........... svårare att dansa bara :)

på söndags morgon var man tröööööööööööööööööööööt ... hujeeda mig.... tur jag hade snäll rumskompis ... men hade kanske behövt tändstickor till ögonlocken ? he he
att jobba, föreläsning + middag o sånt hela natten lång.... sen ringa hem vid 06 tiden , sonen sku i väg till Danmark , vår bil hade gått sönder & de vart protester när jag sa att jag kan komma med taxi...... .... så jag hann inte säga hejdå åt sonen ......... *morr*

en härlig söndag med solsken o alla något tystare än på lördagen .ha ha ha ...... även de mest ivrigaste ..... *fnitter fnitter* men en härligt givande kurslig veckolsut ........... nu tar det ett år innan nästa tvärfackliga seminarium hålls ............ vi hinner vila ut :)

Inga kommentarer: