13.5.10

för lite att göra

blir lite små prillig på mig själv........ det finns massor redan att göra , allt från styrelsemöten, styrelsemiddag är under planering, jag skall ha flera visningar i salongen för fötter & händer, barnen skall på staffet karneval och kören har sommar fest ute på en ö.............. Tims danske vän + hela hans klass kommer hit, och skall bo här en vecka - så nästa vecka blir det fullt upp varenda kväll, med olika aktiviteter för våra barn och de danska barnen - härliiiiiiiiiiiiiiiiiiigt
och i allt detta redan-för-mycket-på-gång------------- sitter jag o tittar på en massa mönster & funderar skarpt på att ta fram min symaskin igen , har inte sytt kläder på en par år, men nu kom suget igen ....... och det bara bubblar av idee´r ........ *morr* varför kan man inte bara ta det lungt o bara följa med dagen som den kommer o går ? näeeeeeeeeeeeeeee jag vill juh ha mycket att göra, jag trivs o jag kommer aldrig att sluta vara aktiv ....... när det ena projektet är klart då har jag redan nästa på G ............
men att sy klänning -nu- skall på två olika bröllopar till sen sommaren , vore skojigt om jag o dottern skulle komma med likadana klänningar ...........

Inga kommentarer: