5.5.10

Köra eller kör

I dag på väg hem , tyckte den mötande bilen att jag körde fel ............ *suuuuck*
denna lilla stad ÄR för liten och han kunde INTE ens vägmärkena ...

sen klagas det "kärringar bakom ratten" - skratt retande ..... för killar de TROR de kan köra så perfekt ...... de mest leker och glömmer allt vad som heter fartbegränsning och vägmärken
, inte alla ..det finns bra förare av båda könen och det finns dårar av båda könen -
jag klagar inte på folks körningar, eller sällan jag klagar överhuvudtaget- men detta störde mig lite........ att ungdomarna inte hänger med i vår lilla stads utveckling

och för den delen , nu med sänkt fartbegränsning, 40 ???????????????????????????????
det kommer att ske mera olyckor pga av detta , vänta bara .....
helt sjukt , tycker jag , Mariehamn är inte så stor stad så detta skulle inte alls behövas ........
någon smart skalle tycker 40 km/timmen mitt i stan och alla dessa förbannade rondellerna överallt ÄR en smart lösning ????
jag kan hålla med att rondellerna sänker hastigheten , men rent praktiskt är det inte........
varför inte satsa på mera trafik ljus SÅ trafiken löper bättre ????
dessa rondeller HAR blivit dyrare än trafikljus och vi skatte betalare skall bara godkänna detta ?
varför har median aldrig en talan och VEM f-n är det som bestämmer ????
arg ? näeeeee........ irriterad på dum skallars körningar, kunde ha frontal krockat och felet hade INTE varit mitt , fast han trodde jag körde fel o med säkerhet svor han i bilen o sa " typiskt kärringar"
äfffh blääääääääääääääää

Inga kommentarer: