11.6.10

känna sig bort glömd

fyyyyyyyyyyyy tviiiiiiiiiiiiiiii spott för att ha dessa knasiga tankar..........
man ÄR alltid omtyckt och älskad ..... man får bara inte bekräftelse varje dag - det är värt att när denna tanke dyker upp, att själv tänka efter " har jag visat min kärlek tillräckligt" ...
du får vad du ger....... det är faktiskt inte bara en person skall "visa" sin kärlek eller omtanke....

När du känner dig bortglömd ...... kanske det beror på att du själv legat lite på lata sidan ?

Alltid ÄR det någon som tänker på dig ,alltid någon som avundas dig , alltid någon som är hemligt kär i dig, alltid någon som skulle vilja gör allt för dig, alltid någon som är villig att kämpa för dig - inse att DU aldrig är ensam - även om du känner dig så ibland

det är inte så lätt att tänka positivt - men jag lovar , öva ,öva...träna in denna tanke ..... och intala ig - jag kan ..... ;)

jag känner mig ocskå ensam och bort glömd - det är normalt tänkande .... men jag är inte orolig eller lessen för det, jag VET det finns alltid någon som tänker på mig

1 kommentar:

Nettan sa...

Och jag tänkte på dej när jag var i Östhammar och så på de ljuvliga klockorna :) Jag köpte en som lyser i mörkret <3
Det fanns rosa som lyser i mörkret samt vanliga rosa :D Så jag tänkte direkt att det skulle ha passat dej direkt :) Och ett armband som var helt ljuvligt! Helt i rosa! Kolla min engelska blogg, Life is a journey, där har jag bilder på armbandet samt klockan :) Kram!