14.6.10

söndag morgon

...... stiger upp senare än vanligt, guuuuuuuuuuuu så skönt det var , sovit ut :)
litet lätt trött o såååååååå fångas jag på bild ..... ääääää ..... här försöker jag lyssna på dottern .....
- mammaaaaaaaaaaaa - vet duuuuuuuu ?
-Näeee vad då hjärtat ?
- I dag, eller nu bar du vaknat kan vi åka till stan och titta på de där skorna ?
- men lilla hjärtat , det e juh stängt i dag .
- men mamma.... vet du ? den här dockan man fixar olika frisyrer på? kan man klippa henne ?
- jaaaaaa stumpan man kan , men gör det inte, mamma kan klippa henne
-mmmmm joeeeeeeeee mamma, jag har redan klippt henne !Vill du seeee ?
- wow , snygg frillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............
Det är så härligt när man själv är trött och barnen är såååååååååååååå ivriga att berätta saker, det är inte viktigt för dem vad det gäller , bara de får babbla..... och sånt gillas även om jag e lite trött o seg ...... hel söndan var en sån här härlig fråge dag och mamma tittaaaaaaa..... mamma kan man .... när kl hade passerat 22 i går, då måste jag börja hejda henne ---- lite i allafall, hon skulle juh sova den tiden ( men det är juh sommarlov) vi låg länge i sängen o bara pratade

Inga kommentarer: