16.6.10

svart färgad -igen

kundeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee inte hålla mig , köpte svart färg till håret.....
..... kind of like it & det passar bra i kväll, eftersom min chef på mitt extra jobb skulle bjuda på en liten mysig festaktig stund i hennes lusthus - ett gäng glada tjejer - jiiiiiiiiiiissssssseeeeeeeessssssssssssss ska bli ett kacklande som hörs långa vägar.......(kan man få hörselskydd??) ha ha ha ..... neee jag kacklar inte ...... musiken får man först nr man landar i nattklubben :)
men ska inte bli sååååååååååå full eller bli såååååååå länge , jag har faktiskt min salong att tänka på - meeeeeeeeeen gillar såna här plötsliga happenings .... slipper man planera sig galen ....... undrar om jag i all hast ska skena & shoppa något skojigt åt henne , så det blir lite pinsamt för henne och skrattet ljuder högt , men vad ska man hitta på ? överraskningar är allt skojigt ..... ;)

2 kommentarer:

Nettan sa...

Kul :)

Anonym sa...

oooo de va jätte kul :D lägg ut bilder :D puuuuuuussss / Laura