8.7.10

eget + extra jobb

blev en lång dag .... började redan 10 .... till 17.30-hem, käka & vila ..... kl 22.30 var jag på nästa jobb ..... en lugn natt , tänka sig det kan vara lugnt på ett disco ? hemma 04.50 .....

var är all turisterna ? båthamnen är full med båtar ..... men inte en människa syns till .... är det den nya lilla golf äventyrs platsen som fångar upp turisterna i år ? nååå det va faktiskt skönt att vara på jobb..... lite smått pillande med sms gjorde en dock lite okoncentrerad..... *ler*
mysigt för den delen ..... så sällan bara och såååååååå typiskt när man är på jobbet .... *crap*
...iväg skrämd..... ? och en massa lamkött med sina flörtnings repliker........ de e för härliga ( ragga på en gammal kärring ? ...asg..... neee he inte alls gammal kärring, är väl 40+ men beter mig långt ifrån det (tur det eller hur?) flörta får de gärna göra , en vane sak, in genom ena örat och ut genom andra .... sedan 1993 har det bara gått in och ut genom öronen.... tar åt mig av smickrande ord , för det behöver vi alla .... men det är väl allt.....

ibland undrar man vart tog alla smickrande ord vägen när man själv går ut o festar ????????
alla tror bara man har en hel skara dregglandes efter en , men icke sa nicke - jag kan lungt passera , dansa.... visst någon kan komma o fråga om jag vill dansa ( vänner brukar jag inte säga nej till) främmande killar .......... så dansar jag inte med .... och mest blir det med mina tjej vänner jag står och rockar fett med på dans golvet.... och sen finns de där tokjökarna på dans golvet, som kommer upp smygandes bakom häcken på en .. uuuuiäccckkkkkkk
nog om det ... kl den går .... redan lite före 7 .... ;(
nu blir det kudden och john blund en par timmar, sen iväg till salongen ....
god morgon - drick te/kaffe , lägg på smilit och tänk " i dag ska jag bara lee åt allt & alla"
och DU .... lev i nuet, segla inte iväg på illusioner , fantasier är bra.... och fantisera med någon annan fantasiare e oxå en fröjd för dagen - goda vänner gillas ....
ha en kanon bra torsdag

Inga kommentarer: