7.7.10

otrolig dag

jag hamnade faktiskt på stranden ....... kidsen ville juh och simma - kan man motstå deras små behov ?
snick snack, packa picknicks korgen med mackor, bananer, äpplen, läsk,solkräm, plåster, kaffe..... muggar och filt, en par handdukar.... lite lätt fundersam vilken bikini jag sku ta.... *suck*
fick ta den äldsta av dem allihopa....... röd/vit o ful .... ha ha men den duger väl :) inte såååååååå noga ? vill ha en ny..... behöver en ny ..... åker till stockholm och shoppar ( hujeda mig...in i smeten mitt i sommaren - är inte klok) äääf gillar inte shoppandet, men nu behöver jag en ny bikini - då måste man in och shoppa......... men åka över dagen för en enda liten ynka bikini ? hmmmm
här på denna ö, finns det bara kärring bikinisar...... *skrattar* vill ha något annat....

och så simmade jag ..... jagade spigg och lekte vatten ormen med Heidis son ...... han bara sprättade vatten på mig..... he he ..... vatten jungfru , men shit de va inte så varmt längre ut .......... bara nära stranden va det mysigt och varmt ......

och så gjorde jag en grej ...opssssssssssssss det hände en grej - något jag INTE brukar .....
men nååååå det hände och första o sista gången ........... thi hiiiiiiiiiiii
va e det då?....... ha ha ha va inte så nyfiken hela tiden *ler stort* ... bara två som vet ;)
piluttttaaaaaaaaaaaaaaaaaa dig .......... och nej fråga inte ens , I don´t telling you nothing :)

I´ve never be the same again............ lyssnar på låten..... do you come her mutch ? can I have you more.... laaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaaa
nu dax för john blund ..... sov gott världen & alla mina änglar

Inga kommentarer: