16.7.10

sjuk dator ....

min lilla lilla laptop blev sommar sjuk .... inlagd 5 dagar , fick ingen hjälp den stackaren , missen tog hem den igen .... envis & enormt intresserad av datorer ..... såååååååååå nu har jag fått igång min lilla vitaaaaaaaaaaa igen ...... härligt...

typiskt att den bara fick sommar förkylningen när jag höll på uppdatera min hemsida .... dessvärre kommer det nu att ta lite längre tid .... eftersom allt är borta .... men sparat... det skall föras in på datorn bara .... och har massa jobb , med min egen salong och inhopps jobbandet ..... men vet ni hu skönt det är att efter en natts arbets pass bara sätta sig och fixa på hemsidan , redigera bilder ...m.m .... dricka morgon kaffe i soluppgången .... inte trött den tiden , snarare tvärtom .... pigg och ideérna bara ploppar upp.....;)
men ... jag tar det lugnt..... inget stressande , då blir det bara kaos....

Inga kommentarer: