5.7.10

vikt hit o dit

vikten , kg och bla haaaaaaaaaa alla har sina problem med vikten
ibland vill jag gå upp liteeeeeeeeeeeeee..... men oh nej jag ÄR nöjd för den jag är .... men ibland vore det skönt med lite mera "hull" på den där man sitter på....
att vara liten är också jobbigt , särskilt när man skall köpa kläder.....
stl 36-37 på skor e svårast.... stl xs-s-m beroende på fabrikat...... trosor på barnavdelningen - skita skoj .... ha ha nej inte riktigt , men stl 36 är en ovanlig storlek de sällan tar in, eller tar in liten mängd.......... samma med BH ... men det har blivit bättre ......... e jag för liten ???? mmm alltid varit liten , när jag väntande första sonen vägde jag 50..... på dessa 23 åren har jag ökat 9 kg ...... o står still på mina 59kg , äter massa nyttigt och gott ..... liten i maten, äter som en myra säger mina barn , ha ha ändå blir jag mätt.......... syndar med både chips, godis.......... bakelser........ cider...... ja what ever , men däremot äter jag mycket nötter ......
dricker kanske för mycket kaffe ????? dricker vatten eller jucie inte 3L som rekommenderas ... enligt studierna för de som dricker mycket vätska kommer att lida av inkontinens när de blir äldre ? tro på sånt? äfffffffffff jag tror på mig själv och lyssnar till min egen kropp, gör inte som alla andra :) att lyssna på andra vilket som är bra eller bäst, bantings pulver hit o dit, viktväktar klubben, Gi ..... *skit alltihopa* mitt motto är o kommer alltid att vara - ÄT MAT LIKA STOR SOM NÄVEN- din magsäck behöver INTE mera, du behöver inte äta tills du känner att du är mätt, då har du redan fyllt magsäcken för mycket .... pst det händer även mig ..... men väldigt sällan ...... och om man äter så man känner sig mätt, behöver magsäcken mera mat nästa gång...o så rullar det på............
hur som helst , andra gör som dom vill , äter vad dom vill.... bla blaha.... jag gör som jag vill och funderingarna på att öka , sopar jag under mattan ..... så länge jag är nöjd och mår bra är jag perfekt som jag är ......... får väl se till att inte sitta på hårda saker ...ha ha ha menar stolar, berg..... eller ha en liten kudde med ( hur skulle det se ut ? ) näeeeeeeeeeee glöm kudden ...
nu uuuutttttttttttttttttttttt ..... fint väder o inte sitta kvar här och uggla ;)
ha en tok skön dag

Inga kommentarer: