9.7.10

weekend

fredag : jobbar i salongen 12-17 + natt jobb 23-043.0
lördag: salongen 12-15 + 23-04.30
söndag: ledig ...ledig...ledig.....

blir en normal helg igen :) fast denna helg skulle jag inte riktigt ha tid med allt jobbande .....
maken fyller år på måndag & jag brukar ha hembakat bullar, kakor ..... :( inte denna gång heller hinner jag .... villan borde städas..... ingen har orkat tagit fram ute möblerna och jaaa faktiskt så är det jag som brukar ta fram ute möblerna, underhålla dem och packa in dem tillbaka när vintern kommer......... meh jag orkar inte med allt, hinner inte med allt..... och varför bara jag som ska göra allt ? trött på det...... underhålla altan borde jag också ..... men ärligt.... lusten är helt veck.....
slutat vara en robot som fixar och sköter om allt ..... vore roligare om man hjälps åt .... men klagar inte ...gnäller inte..... det bara märks vad jag gör eller inte gör........

bara på kidsen man får puffa på att de lär sig städa, föra smuts tvätt till tvätten ....m.m

Inga kommentarer: