24.8.10

blåa rosor ... och olika sysslor

så gudomligt vackra , men *shit* vad svåra att hitta .....

blåa rosor, vita brudslöjor och blåa irisar ' gröna kvistar + några lavendel strån ...



ville bli florist i tonåren & jobbade på blomsterhandeln..... men något hände och plötsligt valde jag att sitta på skolbänken , hmmm sömmerska - de va väl något för mig ? jodå, jag sydde massor när barnen va mindre..... nu sker det sällan :(
HUR gör man när det är så mycket man vill testa och lära sig ????
kalligrafi - älskar jag ........ måla på trä saker .... ohhh den tiden saknar jag , tittade faktiskt i min målar låda här om dagen ..... akvarell färger,oljefärger,penslarna och några omålade ljus stakar och smör knivar m.m låg bara där o skrek "måla oss.....måla oss" .....

aaaahhhhh vill göra allt ..... finns det tid ? njae inte dirket .... men man får väl ta en ska i taget - vintern kommer att användas effektivt

Inga kommentarer: