26.8.10

god natt

När du lägger dig ner , försöker fånga sömnen - vad är det du alltid tänker på ?
senaste tiden har du tänkt mycket på en och samma sak.....
du går även o dagdrömmer lite på dagarna .....
du mår bra & du känner en inre glädje av någon konstig anledning...
och ibland sätter du på musik, en speciell låt som bara får dig att fundera ännu mera .... "igen""
visst e våra tankar underliga ? varför kommer dessa tankar upp när vi minst anar det ? ..... ditt undermedvetna vill säga dig något .... ta reda på! Känn efter! skulle det göra dig gladare? är du redo?
vill jag det här ? och vad är det egentligen jag saknar ?
Våra fantasier är bra , vi behöver fantasier , vi behöver få bekräftelse att vi är attraktiva.... illusioner..... kanske till och med visioner ....DU ..... ÄR..... UNIK, låt dig aldrig tro något annat !

.... mitt undermedvetna skall krypa in under täcket och inte ens tänka på något ha ha ha det är lättare sagt än gjort..... precis innan jag somnar ..... känner jag dofter, någons närhet, någon som studera mig på ett vänligt sätt.....känner mig trygg och somnar mjukt bort utan funderingar ... inte alla nätter finner jag skönheten att somna .... då dyker alla möjliga saker, händelser, ansikten, fantasierna flödar..... och tillslut slår man fats ögonlocken för att john blund kastat sitt sömnpulver..... god natt och sov bättre denna natt

Inga kommentarer: