7.10.10

liga magneter

... är det bara våra feremoner som killarna dras till ? och därför vi blir som magneter ? :)

men vad gör mig som en magnet ?????? jaaa jag har ett sätt som kanske gillas...men ojaaa ogillas oxå.. men kan man rå för att man ÄR den man är ? nope.... jag e nog ingen magnet... inte om jag själv får säga min mening.... visst i jobbet man har ... blir det lätt kramar o flörtningar.... o allt för att göra alla glada..... o sprallig e jag juh :) meh .... uppfattar killar mig fel ? i vissa fall tror jag det i allafall... skrattar... det finns juh dem som är livrädda för mig oxå.... jag är inte farlig..inte det minsta lilla.... men.. flörtar...kramar.... mmmm e ok.... men längre slipper man inte..... så därför anser mig långt i från en magnet..... kräsna lilla jag .. ser mycket som är vackert, sexigt.... o gulligt.... ögon godis , men det killar inte till .... eller inte ens pirrar till..... men fasen så mycket roligare o jobba om det finns nåt sött att titta på.... vet , det låter knasigt....gift o smygtittar.... men smygtittar kanske ...men brukar nog kläcka det ur mig... både på jobb o hemma.... ärligt... meh neee inte riktigt omtyckt.... men varför förneka att som kvinna titta på det motsatta könet????
tittar får man alltid göra...

Inga kommentarer: