3.11.10

on my way ....

Livet är inte alltid så lätt , men vem fan säger att det är lätt då?
Perfekta förhållande - finns ...men sällsynt ..... det skall inte vara helt perfekt , de skall vara lite upp o ner dagar ,vi har alla våra humör ..... som svajjar upp o ner....
det går inte ens att förneka ....

mitt liv - som gift , har varit både bra och dåligt o skita dåligt .... men .... ibland tar det bara stopp, finito, kaputt ..... bägarn rinner över o man finner sitt liv enbart i stora konflikter och som upprepas dagligen av små bagateller, svartsjuka och rädsla ... men det finns otroligt många fina sidor , djupa varma kärleks fulla sidor , som är en utav orsaken det gått att lappa och fortsatt i samma bana ...men allt neggo... knäcker en ... sakta men säkert....
är en knäckt näck ros , som vill söka nya rötter ...

nya rötter , nytt liv, ny kärlek ..... känna att jag kan leva och njuta ....
men tar denna lärdom med mig i rygg säcken och med starka steg och vissa behov och andra önskemål i mitt liv .... samt .... vet vad jag vill och hur jag inte vill bli behandlad ....

första fasen är diskuterad.... andra fasen är att flytta ..... men här kommer det ett stort val av vad jag väljer ..... hela mitt liv, salongen står i centrum ..... och tankarna snurrar, även om jag nu redan gjort mitt val ..... är det inte bara att "tjilevippen - good bye" ..... sakta men säkert är bäst

Inga kommentarer: