16.2.11

önskningar

.... skulle jag få tre önskningar skulle jag veta exakt vad jag skulle göra ....
att ha drömmar är till för att klättra tills man når målet
att ha andra önskningar här i livet,så som att få vara frisk samt nära o kära...är allas önskning.
men jag har några önskningar - som med tiden får visa om målet nås eller om jag bara landar mitt emellan på vågen (nöjjer mig med det oxå)....
sen finns det lite djupare önskningar , såna jag håller utanför bloggen .

det är mycket jag skulle vilja skriva här , men det kommer som en kniv i ryggen efter en par dagar och ord som "ta bort eller så stämmer jag dig" *suck* nåja kan inte stämmas för något än - oavsett vad jag skrivit , men ok, jag lade av ett tag o gick in för att visa upp mig som en ny kär figur som glömt både tid och rum *fnissss* men inte ens det va nu riktigt bra - men vet du vad - nu jag struntar jag fullkomligt i vad du säger , nu skriver jag det jag vill skriva o sätter in vad jag vill....
andras åsikter , struntar jag i ... det viktigaste för mig ÄR att jag känner mig hel igen, jag känner mig lycklig även inombords, jag känner mig älskad, jag känner att jag är saknad, jag känner mig efterlängtad... jag MÅR BRA ,är kär,lycklig och halv tokig sååååååååååååååååå...låt mig få bara vara...... vårt e gjort, jag har stängt den dörren och öppnat en ny .....

LIVET börjar - lev i nuet

Inga kommentarer: