3.3.11

små sagda ord

jag hör, ser, läser & känner "kärleken" och ja vad säger man - kan man ha det bättre ?

Kan man bli mer älskad ?
Att känna sig älskad, att höra att man är älskad och att få läsa hur mycket man är älskad - den känslan går bara inte att förklara - och jag kan inte rå för att just jag känner mig som den lyckligaste kvinnan i hela universum .... ibland känns det som om jag vill säga "pilutta er " ,skrattar lite lätt och tänker på hur jag brukar säga åt Peter ..... de som kommer nära åker på ett blått öga ..... är juh mest för att jag e så lycklig ,kär och rädd att någon kommer och tar han av mig , egen kär ....
det är en NU en svårfångad Peter ( därav pilutta er) .... och lite med näsan upp i vädret, stolt för att han fann mig ..... jaaa för det va han som fann mig och nystade vidare på tråden , han fick tag på en liten liten ända ...och nystade in mig , djupt i hans hjärta ....

jaaaa behöver jag säga mera ? ÄR DEN LYCKLIGASTE KVINNAN I HELA UNIVERSUM - SÅ DET SÅ !

Inga kommentarer: