7.4.11

bilen fått sig ett lyft

min djungel katt Peter , har skruvat ur generatorn , ilat efter en ny (beg) och satt den på plats i kväll......

I onsdas skulle jag åka in till stan , körde till bensin macken,stängde av,tankade och sen sa det bara .... "klick-klick" strömlös......
Min gulliga pappa skjutsade ut mig för att hjälpa mig bogsera hem min bil, men ha ha den startade juh ... så pappa sa, kör på du jag kommer efter..... och parkerade på gården , stängde av och så prövade jag starta , men nähä icke sa nicke....... så min gulliga sambo han skruvade ur generatorn och satt en ny på plats. Nu låter inte bilen som en traktor , kanske det har varit på G länge för generatorn att sakta ge upp? Kanske det, men nu e den som nyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...... gladeli glad,hoppeli,hopp.... hopp.....
Tack ..... Pappa och tack Peter ......

Inga kommentarer: