15.8.11

liten "jag"

liten jag ....
många funderingar mellan varven .....
helt "borta" mellan varven ...
finns mycket att lära och acceptera ....
egen vård behövs,allt fixar sig inte över en natt ,tar tid inombords och för varje dag som går blir jag mer och mer medveten om saker och ting.... och vissa saker är lite svårt att fatta och acceptera....
men att jag är djupt älskad,har jag fattat :)
uppskattar kärleken och vissa dagar faller jag bakåt......trappsteg upp och ner .... rädslan finns..... att inte räcka till, att inte göra saker bra, allt man säger blir fel eller tolkas fel ..... finns saker ag inte kan nämna, bara kämpa ensam - men det kommer att bli bättre..... min älskade sambo -mitt nya liv-ett helt annorlunda liv.
svårflörtad och svårfångad -blev jag storm förtjust.....
först den svåra biten -jag pallade inte mera- finito-sen som ett stjänfall sa det bara "pang",med rätt kemi.... bara så där.....

mitt nya liv,min nya kärlek
min skatt ..... ibland så djupt rörd ,så tårarna visar sig .....
det går inte att förklara,hur djupt tacksam jag är ....
har vissa svackor ..... det nya är främmande för mig ......
men börjar bli bättre att ta in det...... att förklarar att man är djupt förälskad .... tar man djupt inom sig ....vi är nog båda djupt förälskade ...... och båda har en släng från det förflutna.....
vi behöver lära oss här och nu ..... pratar massor .... om allt ....
vi mår bra av varandra , det känns mer än bra .....
livet dansar ...upp och ner.... hit och dit...normalt liv, inget tillfälligt ,ingen leksak......
vi har båda mycket kvar att upptäcka ..... hur man är som person dyker inte heller upp bara så där.... man lever sig in och blir medveten om varandra mer och mer......
snart ett år har gått ....och nya saker dyker upp..... kul .... det finns mycket att ge och mycket att få - vi lever i nuet mer för varje dag som går ..... njuter av livets alla prövningar och ljuvligheter
jag älskar min sambo, jag älskar mitt liv,jag älskar att vi är vi

Inga kommentarer: