30.8.11

min födelsedags present

Min rara lilla Älskling köpte bil åt mig ...
whaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwwwwwww
vad säger man ? Glad ? Åhhhh ja det kan du hoppa upp och skriva 
...lilla jag .... får denna sköna pärla i födelsedags present (en vecka för tidigt, men det gör inget )
skulle jag inte ha ont i ryggen hade jag hoppat upp och ner som en galning av glädje 
...finner inte ord..... tacksam .... 
är super nöd, stolt ...min lilla pärla ....
en Yoyo pärla 

mitt älskade hjärta gillar åsså att köra 
men han är en händig man , han putsar,skruvar,fixar....
han kan allt .... och lite till 

ett vrålåk ...en skönhet att beskåda 
Jag älskar den .... och lovar att jag älskar min älskling mera :) 
Bilen : Opel Calibra 
...ska pimpa henne lite ....
skvallrar inte nu, det kommer ....

Inga kommentarer: