30.9.11

så det kan bli

Man ska följa magkänslan sägs det, men om man inte har en sådan känsla fast den kanske är befogad , hur går man då tillväga ?

känner mig lite överkörd..... lite halv fånigt att jag offrar mig för att andra ska ta sig vidare här i livet....

Man ställer upp oavsett om man vet att det inte kommer att gå som det ska..... man till och med börjar jobba heltid ...... och hoppeli hoppar runt....
nu ska detta inte misstolkas, mitt heltids jobb gillar jag - mitt ice age ställe :)   meh det går inte som jag vill, som jag önskar och inte heller som jag planerar....
Offrat mig för mycket nu dessa senaste åren ...  god energi skall blandas med god energi ...
ett fint ordspråk : Finns du för mig - finns jag för dig !

2 kommentarer:

Anonym sa...

alla måste jobba och bidra för att en ranch ska gå runt......det är inte att offra sig......

Therese Broderi sa...

klart man måste jobba ,man behöver lön till mat och bostad....
men att bara ställe upp för andras skull ...på deras villkor.
,man ska inte överjobba slut på sig . Lagom räcker