1.12.11

salongens happenings


                                                          http://rosakatten.blogspot.com/

Det händer massor nuförtiden ..... undrar om jag kommer att hinna med någon jul ?  :)
jodåååå...jag skall ha tid för den också...... .

att jobba på varuboden och hinna med salongen .... är något som hittills gått bra när jag haft min lärling Ullis ....nu väljer hon en egen väg på något annat ställe ....  :(   men klart jag önskar henne lycka till....

nu när  hon slutat och jag sköter salongen......... på min fritid och lediga dagar.....
med en viss ökning har det redan blivit sedan jag flyttade in på rödakorsgården ..... kanske det ökar ännu mera ? hmmmm vilket är bra, frågan är bara hur jag själv ska hinna med.... ? att först jobba och sedan bege sig till salongen fungerar toppen ..... men man kan inte ha många kunder per dag .... men sista delen av november har jag hittills klarat av ..... lite rädd för min rygg ..... varit sjukskriven i 2 veckor ,pga inflammation i ryggsluts musklerna...... :( andra gången nu sedan jag började på varuboden .... :(    *mooorrrrrrr* dumma rygg muskler.... ändå bär och lyfter jag rätt..... det går liksom automatiskt ,eftersom jag är medveten om hur min rygg har fungerat dessa senaste 10 åren..... är det kylan ? är det de otypliga arbetsställningarna ?
nååååå....det bara ska gå.....

Inga kommentarer: