1.1.12

en liten mus på besök....

Lill-Bajsen fattade inte vad han sku göra..... men den här lilla krabaten såg juh lite rolig ut .....

kröp på alla fyra..... sku f-n ha tag på den lilla söta musen.....
efter jag knäppte första kortet sprang musen rakt i näven o jag snappade tag i han o va på väg ut med den, så bet han mig.... "aj satan , vad han bits " sa jag ...tog han i nackskinnet o sen flög musen (han fick leka batman utan vingar) ha ha ha .....

fick tag på svansen första försöket...... men ...sen fick jag honom....
och fick genast putsa såret han fixade till ....... tur att jag fick stelkrampssprutan i fjol.....

putsat o fint..... 
det blir nog bra.... men sitter lite på fel ställe.....
jag skrapar i såret hela tiden ..... baaahhhh.....
men men ..... ja jag kunde inte släppa musen ,då hade jag inte fått ut honom......
lite får man väl stå ut med :)

Inga kommentarer: