12.2.12

blogg torska


har inte hunnit blogga så mycket på denna blogg....
bloggar juh även på rosa kattens blogg :) 
och hemsidan ....och på facebook....

full fart, full rulle ...... går på som en långtrads chaufför.....
mår bättre inombords nu ...... allt börjar sätta sig på plats .....

bitar faller på plats ......mitt liv liknar mera ett liv .....

och rosa katten(salongen) betyder mycket för mig .....och jag får ett fantastiskt stöd hemifrån .... något nytt det med för mig ......vi kläcker idee´r tillsammans, han är mera inne och vill hjälpa mig och duktig på att korrekturläsa det jag skriver....... med dyslexi kan texten ibland bli något helt annat, fast det ser bra ut i mina ögon...... jag har haft mitt företag nu sedan 2008 ......men från min dåvarande andra hälf fanns det ingen där som stöttade mig inte varken den jag bodde med inte i den familjen fanns lyckan och den glädjen att visa sig vara lycklig med en svägerska som "hade -eget".....men ...... nu förtiden , uppskattas det jag gör ...... 
en familj jag gillar att vara i ....

1 kommentar:

Anonym sa...

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????