21.2.12

snäll pappa

Min son fick just sitt körkort...... men hade ingen bil...... 
....morfar & min styvmamma..... hade lite lurigheter på gång.....
Jag ordnade med att höra när sonen slutade, åkte efter honom....
in till försäkringsbolget..... han fattade 0 ..... 
" neeee säg inte det.... mamma vad har du nu hittat på "-sa han 
svar: jag har inte gjort något ..... men morfar & Ingegerd :)
Nåja .... väl på plats.....Ingegerd bjuder på go fika med glass......
och sedan bär det ut och morfar visar olika finesser..... olja,spolarvätska..... et.c

och så ingår det en rundtur med morfar bredvid.....
voila´....... de åkte i väg en sväng......
de kom tillbaka & sonen han forstatte......
Lycklig som bara den ......
-Äntligen....äntligen .... och fy fan vad skönt ... nu kan jag köra till o från jobbet....
Har en otroligt glad son ..... och en far & styvmamma som ÄR guld världa.....

Inga kommentarer: