20.4.12

mys & vin kväll


Äntligen fredag ...... så jädrans skönt att säga detta ....
har juh jobbat så gott som alla helger sedan 1992 ...
mitt liv förr.... var nog inte så mycket till "liv" det var mest 
"need some money"

men nu har det snart gått 1 år .... och helgerna är så jädrans sköna och tacksamma 
visserligen jobbar jag väl på mitt nuvarande jobb på helgerna .... men aldrig nätter....
sååååååååååååååå skönt så bland finner jag inte ens ord...kan ni fatta ? 
Ibland fattar jag inte detta helg liv.......hur och varför har jag inte varit så klok tidigare?????

men skrutt samma ...... njuter av mitt nuvarande liv & skulle inte byta ut det mot det gamla vanliga .....
att få vara hemma under helgen är helt tokigt skönt...... mys pys kan man ha 
som i kväll, bara vi två----- med god middag, vin till maten och bastu till på det.....   :)
blir lite plättar, grädde & sylt senare..... och den där obligatoriska irishen .....
god kväll ....

Inga kommentarer: