25.5.12

WHEN YOU TELL ME THAT YOU LOVE ME - DIANA ROSS



Att få känna denna känsla ...är magiskt och intressant .... borde ha kommit för länge,länge sedan
att höra orden som får mig att känna mig lycklig och värdefull .....
att få känna mig som ljuset i mörkret ,att få känna mig betydelsefull och viktig

när jag mestadels bara känner som ingen ...... "den där" som bara finns och finns för andra
det krockar lite med mig själv .....blir lite nedstämd ..... och ställer mig mina frågor..... mina svar på att jag finns och att min kärlek är djup och äkta och med lika djup ord ..... blir ibland utan svar och jag försvinner in i mina tankar och "jaget" .... jag är inte som alla andra .....
..................................................................................................................................................................
att inta så här mycket kärlek jag nu får ..... är svårt ..... men ändå en sån enorm kraft och styrka för mitt lilla "jag" ..... jag är inte van ...och jaaa man blir väl lite fundersam hur man ska ta in kärleken, hur man ska intala sig att jag är mera än bara ett tomt vandrande skal ?
jag inser och känner mig djupt älskad ..... mer än jag kunnat drömma om ......
varför är det då så svårt att fatta det ?

Inga kommentarer: